Slagskott & svettstänk på Hagaskolan

God afton kära läsare!

Jag hinner inte skriva novellen den här gången heller, men jag måste berätta att det faktiskt händer saker i Gustaf Erikssons underbara värld.

Ikväll deltog jag i en tuff innebandymatch med 5 andra grabbar från Motorcentralen. Det var 10år sedan jag spelade innebandy på proffesionell nivå. På den tiden tjänstgjorde jag som Vätö IK´s målvakt i 4år. Kan väl inte säga att jag blev dyngslut ikväll, men man får inte speciellt bra kondition av att stå under en bil 8timmar om dagen. Så vi ska försöka hålla liv i innebandykvällarna framöver. Onsdagkvällar it is!

Mer info:
Jag jobbar nu 7-16 istället för 8-17.
Bilen är inlämnad på lackering i Åsele.
Bandet börjar komma igång med repningen, låtar börjar träda fram ur förstärkare & PA-system.
Maten ser faktiskt ut att räcka i 2 veckor till, om magsäcken krymper lite till.
Jag har blivit erbjuden att ta över en 2:a på Grubbe i ett halvår, dock möblerad, så jag kommer ha dubbelt av allt.
Ihelgen har jag tänkt leka med Sara & Strömberg. Det blir troligtvis en rundtur på stan.
Jag var SÅ nära på att sluta snusa. Men jag blev så förbannat sur / dum i huvudet, så det slank in en ny snus efter en tids kämpande.

Det har nog hänt en hel del andra saker, men nu måste jag hoppa in i duschen, snubbla ner i sängen, drömma om allas morsor för att sedan vakna upp & längta till den otroligt härliga arbetsplatsen, Motorcentralen!

Sov gott kära läsare! / Gutte - Däckansvarig, Motorcentralen

Kommentarer
Postat av: catarina

jag ska fan komma och komma på er motorcentralsnödar när ni spelar nån gång :) haha

2008-09-11 @ 01:48:15
URL: http://hejkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0