Rödvin, film å sång?

HEJ!!

Ja nu sitter jag här en fredagskvälloch funderar över vad jag håller på med. Jag sitter vid min dator och dricker en flaska vin, jag har precis sett på funny games och nu njuter jag av internets härligheter.
Jag jobbar vidare vid DSV, packsektionen åt Helly Hansen känns skönt,m tråkigt men det är pengar det med. Å jag har trevliga arbetskamrater, fast jag jag har insett att nästan alla som jobbar där är yngre än mig.. till och med min chef???
Men man har fått lite ytliga jobbar kompisar och tjejen är på vinparty med sina högskolekompisar. jag sitter ensam vid datorn och dränker sorgerna till "lars demian - alkohol".

Nyheter
Jag ska på filmfestival och tävla nästa helg, det ska bli kul. mest att träffa alla från min gamla skola men kul att tävla också.. hoppas man kommer vidare till novemberfestivalen.
Jag har skaffat telefoni som jag tror det kallas, så skicka ett sms eller ring min mobil om ni vill ha mitt hemnummer:P
Det konstiga var att det var billigare att skaffa telefoni och bredband än bara bredband.. Comhem är underliga..

Jo jag ska börja på Fight Gym Borås imorgon, då blir det thaiboxning, men jag ska börja MMA också. Verkar vara ett bra ställe, dom vinner mycket och tränar seriöst samt oseriöst för dom som vill.
Hoppas det är mycket grappling bara det är det som jag mest är ute efter.

Jag har funderat på Fenomenet "bemanings företag" det är en jävla skit grej egentligen. Man får jobb men man kan få sparken från det stället du jobbar på när som helst, fast du har kontrakt med bemaningsföretaget så du får ju lön ändå. men det är ganska stressande att veta att gör du nåt fel så kan du få sparken.. typ..


Design
Tänkte jag skulle starta min egen design spalt också..
Jag har funderat på att slipa alla köksluckor å måla dom antingen svarta eller fult bruna som dom var förut...
Om jag målar dom svarta så¨betyder det att jag vill stanna i skitlägenheten i ghettoområdet där vi bor.. om jag målar dom bruna så betyder det att vi flyttar fort som fan!! det ä som humörluckor.

Nä nu har jag skrivit tillräckligt, kommer skriva igen efter jag har varit på thai träning osv.
SÅ VI SES DÅ!!!

Kram Björnen, eller som han blir kallad på jobbet "Teddy"(violket jag berättar om i nästa inlägg.




 
 

Kommentarer
Postat av: Björn

haha, sämsta jag någonsin skrivit tror jag!:)

2008-09-21 @ 17:12:42
Postat av: Anonym

Jag och Emil antar att vinflaskan var tömd någonstans vid inläggets slutskede :)

Hoppas på att se dig i Inredningsnytt eller kanske i ringen efter höstens träning!

lycka till/K

2008-09-21 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0