Jag ber så hemskt mycket om ursäkt

Men jag lovar att snart börja skriva mer i bloggen, redan ikväll om inget otroligt viktigt kommer ivägen. Jag kan avslöja redan nu att min bil ska in på lackering ihelgen, så jag måste med andra ord låsa upp cykeln igen. Sen kan jag avslöja att jag fyllde år den 27:e augusti & det blev en riktigt trevlig födelsedag ihop med Julia, Sebbe, Catarina & Emil.

Klockan slår snart 06.35, det betyder att jag måste dra på mig arbetsbyxorna, äta upp äggen jag kokade igår, borsta tänderna, springa ut till bilen, glida iväg till jobbet, pilla in en prilla & förstå att jag är däckkung idag.

På återseende! / Däckmutta ( som de kallar mig på jobbet )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hörde fan ett tangentbordsknackande i morse.

2008-09-02 @ 13:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0