Den med Kalles superkrafter...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Gilberts_syndrom

Jepp, jag har det! Jag är precis som Hulken! Fast istället för att bli grön och jättestark när jag blir arg så blir jag gul och kan inte få hjärtinfarkt när jag fastar...

Har alltid kännt på mig att jag är annorlunda.. likom utvald. Med stora krafter kommer stort ansvar!

Övriga mer eller mindre aktuella nyheter:

Min stekpanna är fortfarande trasig.

Hur, undrar ni kan en stekpanna gå sönder? Det skulle jag också vilja veta, skriv gärna en kommentar om någon vet. (Obs, extrema mängder pyttipanna beffann sig i objektet vid tidpunkten för haveriet)

Jag har sabbat tummen igen!
Under en frenetisk session av brasiliansk ju-jitsu så beslöt sig min tumme för att komma ivägen för ett huvud som färdades i hög hastighet mot mig. Detta resulterade i en fördröjd men ack så påtaglig smärtoansammling i höger hand.  Jag vet inte om den är stukad eller har en spricka i sig eller något men symtomen är likartade de som infann sig efter ett besök till en viss smålänsk tillställning för några år sedan..
En del problem har uppstått nu när Jenny är i Göteborg och jag inte kan använda högerhanden, till exempel så är det svårt att öppna syltburken, vrida om nyckeln i bilen osv.
Men framför allt så ser det löjligare ut än vanligt när man ska göra "tummen upp" till random folk på gatan!

Jag älskar att läsa om näringslära!
Inga tillägg..

Vi badar med äldre damer två gånger i veckan!
Som ett desperat försök att nå träningsmålen så simmtränas det nu två gånger i veckan före fruckost. En del dyk och simtekninksträning bedrivs av mig och min träningskamrat i syfte att bl sådär SF som är bara såå ballt!
Vår tuffhet undermineras dock något at att vi är dom enda personerna under 65 där. Det är faktiskt lite pinsammt att bli måsta kämpa för att hänga med av Maj-Britt, 65. Tävlingsinriktade och smått hatiska blickar utbyts ibland när vi rejsar.
Jag vill inte säga vem som brukar vinna duellerna meneh.. man kan inte hjälpa att förundras över hur bra pensionärer flyter..

/K

Kommentarer
Postat av: Pjär

haha helt underbart inlägg. du måste skriva oftare kalle



har internet nu med. ska kasta ur mig lite blogg inlägg i helgen är tanken

2008-09-19 @ 19:18:18
Postat av: Björn

Alltid kul å läsa.

Så nu kan du inte träna mer eller?





Ja Pierre Du måste skriva mer, du skriver fan mindre än mig.. å det är inte bra.

2008-09-19 @ 23:25:14
Postat av: Jake

mm ni är då bra roliga, saknar er lite.

2008-09-20 @ 17:12:32
Postat av: Ludde

Det är som att jag var där..

2008-09-29 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0