Kära Allmänheten!

Hej å hop...
Jag har flyttat ut ur lägenheten tillslut, å kommer snart flytta in i den nya.
Jobbet är jag kvar på och det antar jag går bra...
Jag har köpt medlemskort på ett gym i Borås, så nu ska jag bli Biff!!!
Tänkte testa några av dom fenomenala produkter som K gör reklam för nedan.

Jo sen har jag gått å testat mig.. NEJ inte så, mina ögon såklart...

Enligt hon som undersökte mig så är mitt fel; "Ögat bryter ljuset på två sätt, i ena brytningen så ser du perfekt, men i andra brytningen så är du extremt närsynt"=brytningsfel, ganska logiskt. Så jag sa , "Jaha" och sen köpte jag glasögon för 4000kr... grr jag hade visst ett fel så jag kunde inte köpa glas som fanns i lager utan dom behövde special beställas.

Men med jobbet så har jag ju faktiskt råd å betala dom så det är inte så farligt.

Men tack på ett tag

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäklar. hoppas nylägenheten blir bra.

Seriöst, jag visste inte att du hade dålig syn!

2008-10-22 @ 12:30:00
Postat av: Emil

jäklar. hoppas nylägenheten blir bra.

Seriöst, jag visste inte att du hade dålig syn!

2008-10-22 @ 12:30:24
Postat av: Pierre

ojoj. tror du blev lite blåst på brillorna. Du skulle begärt recepet å köpt på nätet ;)



Får ta ett flyg ner innan jul och kolla in lägenheten!

2008-10-23 @ 10:36:40
Postat av: K

biff med stort B ;)

2008-10-29 @ 18:39:35
Postat av: B

Säg inte att jag blev blåst... jag tyckte hon som sålde glasen till mig var så snäll, hon fick ner priset till 3300 ungefär, vill leva i en fantasivärld:)

2008-11-20 @ 17:12:06
Postat av: Anonym

den här bloggen går väldigt segt i must say..=/

2008-12-02 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0