Den med Prognoser & Observationer

Detta inlägg handlar om dig, ja just du som läser!
Blogg...

Var det succé jag hörde? Ack nej endast ljudet av din blogg som vajar i vinden, men efter ett par lyckade inlägg dunsar ner i marken och överskuggas av något som är större än vad någon av oss någonsin kunnat ana.

Större än en tvättäkta blogg? ICKE!
RIP Aftonbladet

Livet går sin gilla gång, hösten börjar analkas och tro det eller ej så är den efterlängtad för mig. Stilla öde gator täckta med frost som endast lyses upp av månskenet.

Under min vistelse i världens ände, en fattig och för oss avlägsen plats på denna jord så insåg jag vikten av fysisk träning. Inte är det enbart bra för att hålla kroppen i trim, utan även psyket. 
Det ger en något att sträva efter. Och känslan av att få göra något krävnde men som är bra för en själv är obeskrivligt skönt efter en lång dag där man ser människor som kämpar för sina liv i den hårda, fattiga miljön.
Sen när jag flyttade ifrån Dorotea så blev det ju lite mindre träning men ja, jag ska väl försöka komma igång igen.

Nej det handlade inte om dig. Men du läste iaf inlägget, antagligen för att  det ballaste man kan göra nu är att ha arabisk text på sin MSN för att jävlas med FRA. Posta gärna kommentarer om hur mycket det förbättrar omvärlden och hur smart du är som överlistat makten!

Tills nästa gång
//Kalle

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm skrev en samladsjukt långt och intressant kommentar men självklart försvann den när jag skulle spara... får ta å skriva om den när jag kommer till en dator. sitter på mobilen nu

2008-07-25 @ 11:35:30
Postat av: Anonym

flex mobil flex

2008-07-25 @ 16:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0