Nyrekryterad bloggpersonal

Kära läsare

Det är med glatt hjärta som jag, Gustaf "Gutte" Alexander Eriksson, meddelar att jag nu fått bloggens inloggningsuppgifter och kan dela med mig av mitt livs händelser & andra mer eller mindre intressanta saker.

Jag har tidigare skött om snickarpojkarna.blogg.se, men går nu över till fromzerotohero.blogg.se i hopp om att få fler läsare & även visa att riktiga män faktiskt skriver blogg tillsammans.

För tillfället är jag en aning stressad. Jag och min sambo Emil har precis storhandlat på Coop forum och måste nu förtära den goda mat vi har investerat i. Jag lägger upp en liten bild på mig för er läsare som inte har haft glädjen att få träffa mig i det verkliga livet eller på de nätdejtsidor som jag allt för sällan besöker.
Vill ni veta mer om mig? Skriv en kommentar eller skicka VEMÄRDU till 0730598401

Can´t touch this
Can´t touch this

Jag hoppas att vecka 32 har varit lärorik & kärleksfylld för er, kära läsare!
Vi ses nästa vecka! Många kramar & romantiska picknickar / Gutte

Kommentarer
Postat av: Kalle

Både bild och sms service.. hur fan ska man kunna toppa det här inläget!?

2008-08-11 @ 01:21:52
Postat av: Anonym

FiNNS bara EN bild som kan toppa! ;) kommer i nästa!

2008-08-11 @ 01:33:55
Postat av: Berra

Nawww va gulligt att ni storhandlar tillsammans:)

Måste fan också börja lägga upp bilder! Väntar spändt på den mystiska bilden som ska komma...

2008-08-12 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0