Jag kom att tänka på

Man kanske borde gå och lägga sig tidigare för att vrida tillbaka på dygnet. Nu då det börjar bli mörkt och höst och grejer...
Man kanske borde gå och köpa en säng, börjar bli less på madrassen jag sover på och min nacke gillar det inte heller...
Man kanske borde gå och köpa en dosa snus för snart är det slut...
Man kanske borde gå och fylla på kaffekoppen så jag får in rätt mängd kaffe i omloppet så allt blir som vanligt...
Man kanske borde gå och påbörja en promenad för att fundera lite på framtiden och kanske komma fram till någonting...

Laddar upp en bild för att toppa Gustaf i coolness!



//E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske de vitaste killarna på planeten...

2008-08-12 @ 01:51:22
Postat av: Anna

backstreet boys ringde och ville ha sina poser tillbaka...

2008-08-17 @ 23:59:28
Postat av: 2nd from left

haha snygg bild emil! btw, killen i mitten såg lite rund ut!:D

2008-09-26 @ 20:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0